Iepriekšējā rakstā stāstīju par to, kas ir digitālais mārketings, bet šajā rakstā stāstīšu par to, kādu lomu tas spēlē mūsdienās un kāpēc tajā ieguldīt naudu. Digitālais mārketings nes peļņu? Jā, viennozīmīgi un par to mēs runāsim.
Digitālais mārketings spēlē nozīmīgu lomu biznesa attīstībā un nav nozīmes vai Tu adi zeķes, cep kūkas, cel mājas, fotografē, pasniedz nodarbības, izgatavo rotaslietas, izplati produktus, nodarbojies ar nekustamā īpašuma lietām, labo zobus, raksti grāmatas- digitālais mārketings ir gana interesants topiks visiem, kuri vēlas piesaistīt daudz klientu un maksimāli palielināt pārdošanas apjomus. Iespējams, ka Tev vēl nav izveidota mājaslapa un sociālo tīklu konti, jo gluži vienkārši Tu nezini ar ko sākt un kā to izdarīt pareizi. Iespējams, ka tas viss ir izdarīts, bet lapās nenotiek nekādas aktivitātes un Tu domā: «Kur ir klienti?», «Es taču lieku postus katru dienu, kāpēc klienti tos ignorē?», «Vai maniem klientiem nepatīk mans produkts?» «Es iztērēju tik daudz naudas reklāmās, bet rezultāta nekāda.» Atbildes uz šiem jautājumiem nogurdina Tavu prātu. Lieta tāda, ka lai piesaistītu daudz vairāk īsto klientu, nav citas iespējas, kā izmantot digitālā mārketinga iespējas un resursus, ko tas sniedz. Ja Tavs bizness nav internetā, tad Tavs bizness nav tirgū un tas, savukārt noved pie «mīņāšanās uz vietas», nerealizējot savus sapņus. Jautā mums un mēs soli pa solim parādīsim praktiskus veidus kā pelnīt naudu ar digitālo mārketingu!
Digitālā mārketinga stratēģija par labu uzņēmumam
Uzskaitīšu, kāpēc vajadzētu izmantot digitālā mārketinga stratēģijas par labu savam biznesam, īpaši jau šajā laikā, kad ir tik daudz apgrūtinošu ierobežojumu globālās situācijas dēļ.
Interneta lietotāju skaits Latvijā ir aptuveni 89,8%(1milj. un 391 tūkst.), bet pasaulē tie ir vairāk nekā 60%(4,72 billijoni). Tu vari piesaistīt lielu daļu no tiem.
Tavi konkurenti jau iegulda līdzekļus digitālajā mārketingā, lai sasniegtu šo interneta lietotāju skaitu, kamēr Tu par to vēl tikai sapņo.
Cilvēki internetā meklē pēc Tava produkta vai pakalpojuma. Būtu muļķīgi to nepiedāvāt, jo meklētājprogrammas nodrošina 93% trafika. 82% cilvēku izmanto tālruni, lai veiktu meklēšanu tiešsaistē, pirms pieņem lēmumu pirkt veikalā. 50% patērētāju ir nosliece uz konkrētu zīmolu,ja meklēšanas laikā nosaukums parādās vairāk nekā vienu reizi.
PPC Reklāmas(Pay-Per-Click jeb Maksā Par Klikšķi Mārketings) ir tiešsaistes reklāmas modelis, kurā reklāmdevēji maksā katru reizi, kad lietotājs uzklikšķina uz kādas no viņu tiešsaistes reklāmām.
Kad cilvēki ir uzzinājuši par Tavu biznesu, tad viņi vēlēsies iepazīties ar to. Nav labākas vietas par tīmekli,lai pastāstītu par sevi NEIEROBEŽOTAM skaitam cilvēku.
Jā, digitālais mārketings var likties baisa un dārga padarīšana tiem, kas par to vēl neko nezina, taču mēs varam pateikt, ka uzzinot par to vairāk un ieraugot kopainu, iemācoties tehnikas un knifus kā izmantot interneta mārketingu sava biznesa labā- Tu būsi tikai ieguvējs un Tavam biznesam būs liels potenciāls, jo digitālajam mārketingam ir neticami liela ietekme uz cilvēku mijiedarbību, ieradumiem un dzīvesveidu.
Vēlies SEO tekstus? Tad Rita Balode tos sagatavos! 🙂
Mēs nodrošinām digitālo mārketingu 24/7
Internets neslimo, nepretojas, nekavē, nemainās, nenogurst un strādā 24/7
Digitālais mārketings piesaista klientus?
Reklāmas aģentūra nodrošina digitālo mārketingu?
Sociālie mediji ir pārdošanas stratēģijā?
Mājaslapas izstrāde ietekmē pirkumus?
Negaidi savu iespēju
Paņem rokās savu dzīvi un veiksme Tevi atradīs!
Esam izpelnījušies klientu atzinību!
Tikai ar savu darbu, pieredzi, zināšanām, attieksmi un darba ētiku mums izdevies izveidot ilgtermiņa attiecības ar zināmiem Latvijas uzņēmumiem.
0%
Atsaucība
Esam ieinteresēti sadarbībā un izprotam klientu vajadzības.
0%
Zināšanas
Klienti gandarīti par mūsu ieteikumiem pārdošanas veicināšanai.
0%
Komunikācija
Klientu jautājumi tiek risināti nekavējoties un iedziļināšanās problēmas cēlonī.
0%
Termiņi
Laikā pabeigti projekti, kuri klientiem pelna naudu un atvieglo darbu.